reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Rolčeková

Michaela Rolčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek s veľkou fantáziou a ešte väčšou výrečnosťou. Nedržím svoje reči na uzde a nehanbím sa za ne. Zoznam autorových rubrík:  NábožentsvoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Sen

Michaela Rolčeková

Sen

On a stále len on. Straší v mojich snoch. Je blízko a predsa tak ďaleko. Aspoň v básni priblížim aké sny snívam....

  • 23. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sedím a počúvam

Michaela Rolčeková

Sedím a počúvam

Moja prvá zverejnená báseň.....

  • 22. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 341x
  • 2
Šťastie v nešťastí.

Michaela Rolčeková

Šťastie v nešťastí.

Slečna bežte na kraj!! Počula som za svojím chrbtom ale nenapadlo ma, že kričia na mňa lebo predo mnou bolo dosť žien. A kto by už len kričal na mňa??....

  • 20. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Jeden z najkrajšich dní

Michaela Rolčeková

Jeden z najkrajšich dní

Sobota.... 11.7.2009 a my sme sa vracali domov.

  • 11. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Okamžite máš ísť k vedúcej!!

Michaela Rolčeková

Okamžite máš ísť k vedúcej!!

Keď mi táto veta zaznela v ušiach premkol ma strašný strach. Do úst sa mi nazbieralo veľmi veľa horkých slín. Postavila som sa od stola a šla k vedúcej.

  • 8. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu