reklama

Raz a navždy!!

Tak túto frázu som počula mnoho krát. Veľa ľudí mi povedalo že to pre čo sa oni rozhodli spravili raz a navždy. Áno s každej jednej strany som počula: Beriem si ťa drahá, milujem ťa miláčik raz a navždy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nikto však nepomyslel na silu týchto slov. Veď to nie sú len prázdne frázy. Veľmi sa potešíme keď počujeme niečo takéto s úst milovanej osoby. Aké to však musí byť krásne keď nám to niekto povie z úprimnej hĺbky svojho srdca . Ako to však poznáme?? Veď sú to len slová.
Áno sú to len slová ale kedysi dávno nám ich povedal Ježiš Kristus. On sa rozhodol raz a navždy pre nás žit, pomáhať nám a dokonca za nás aj zomrieť.
Skúste sa prosím zamyslieť nad sebou samými a nad vaším postojom k blížnym. Dokázali by ste za nich zomrieť? Predstavte si alebo sa skôr vžite do role človeka, ktorému uniesli celú rodinu. Zostal sám a únoscovia po ňom žiadajú jediné. Buď zabijú jeho rodinu alebo sa im sám odovzdá do rúk. Čo by ste spravili v situácií tejto osoby?? Ja sama by som istotne cúvla. Nechala by som radšej zabiť celú svoju rodinu len aby som prežila ja. Áno je to egoistické.
Možno si napríklad aj mnoho ráz poviete: Som pre to rozhodnutá raz a navždy! V tom však príde nejaká udalosť, nejaká situácia čo vám prekríži plány. Ako sa vtedy chováte? Ak to pre vás nebolo nejako obzvlášť dôležité jednoducho od svojho rozhodnutia cúvnete. Myslíte si však že Ježiš Kristus cúvol? Nie! Povedal: Otče, ak mám piť z tohto kalicha, staň sa tvoja vôľa! Nie sú to silné slová? Podľa mňa určite áno. Sám si bol vedomý toho že ho zradia, že ho zabijú. Vedel o tom a predsa neušiel. Raz a navždy za nás zomrel a zbavil nás hriechu.

Preto vás chcem všetkých poprosiť zvážte vopred svoje slová. Nehádžte len tak bez rozmyslenia do éteru túto frázu. Je silná a ten čo ju povie si má stať za svojím cieľom, názorom a nesmie sa vzdať za žiadnych okolností. Pamätajte že treba vážiť slová, pretože slovo je často silnejšie ako skutok.


Michaela Jana Rolčeková

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Michaela Rolčeková

Michaela Rolčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek s veľkou fantáziou a ešte väčšou výrečnosťou. Nedržím svoje reči na uzde a nehanbím sa za ne. Zoznam autorových rubrík:  NábožentsvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu