reklama

Vy a stále len vy!!!

Hoc celé okolie do mňa dobiedzalo aby som sa prispôsobila okoliu, neurobila som tak. A viete čo?? Som šťastná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prvý raz keď mi okolie začalo vyčítať, že už s nimi nie som, že sa im nevenujem, že nechodím s nimi von ma to veľmi mrzelo. Trápilo ma, že ich zanedbávam.

Ako však postupoval čas a ja som ako tak prichádzala aspoň k ako takému rozumu niečo sa mi prestalo páčiť.

Bola som veľmi rada keď so svojími rovesníkmi nebola. Vždy keď som s nimi totiž bola mi bolo až do plaču keď som ich ťahávala spitých domov. Istotne sa pýtate. A ty si nepila? A možno mi ani neuveríte ale nie nepila som. Nemohla som. Brala som lieky. Ale vráťme sa k podstate. Postupom času som počúvala ešte intenzívnejšie výčitky môjho okolia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo s nami už nikam nechodíš? Nie sme pre teba dosť dobrý? Radšej budeš sedieť na čajíku s tými kockáčmi? Miša ty si sa snáď zbláznila.

A ako keby toho nebolo dosť začali mi to vyčítať aj moji rodičia.

Miša, prečo s nimi už nechodiš? Veď ste boli taká super partia nie? Inak dneska ťa tu hľadali tvoji nový "úžasný" kamaráti.

Vtedy to vo mne už vrelo. Zúrila som. Veľmi ma rozčuľovalo, že všetci do mňa hučia pre moje rozhodnutie. Vtedy som sa neudržala a vykričala rodičom, že či chcú aby som radšej chodila domov každý piatok ožratá alebo zhúlená, či chcú aby som si ničila zdravie? Spýtala som sa ich aj na to či si myslia že tá takzvaná partia pred tým bola pre mňa vhodnejšia. Vtedy zostali mlčať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja viem že možno som nemala byť až taká drzá ale rozčuľovalo ma, že mi všetci chceli nanútiť niečo čo podľa mňa nebolo správne.

Všetko, čo som teraz napísala bolo písané v hneve a pohoršení z toho, že nikto nedokáže rešpektovať to že jednoducho nechcem byť ako davová mládež. Nechcem byť ako trištvrte mladých ľudí. Spitý, zhulený a šťastný?

Toto všetko sú len zaujaté pohľady na svet. Netvrdím, že sú taký všetci. Vždy sa nájdu aj výnimky.....

Michaela Rolčeková

Michaela Rolčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek s veľkou fantáziou a ešte väčšou výrečnosťou. Nedržím svoje reči na uzde a nehanbím sa za ne. Zoznam autorových rubrík:  NábožentsvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu